Campagne Bybiehl

Gepubliceerd op 14 januari 2022 om 12:06

Begin november hebben wij een campagne opgezet met Bybiehl een duurzaam en deens merk.

Dit is wat Bybiehl vertelt over hun eigen merk op hun website:

 

De inspiratie om byBiehl te starten kwam voort uit mijn persoonlijke wens voor vrouwelijke, stijlvolle en persoonlijke sieraden. In 2010 begon het verwezelijken van mijn grote droom; het ontwerpen van sieraden. Nu 10 jaar later en vele verkooppunten in Scandinavië en Groot Brittanië verder, is Nederland aan de beurt! Ieder ontwerp heeft een eigen betekenis. De collecties zijn geïnspireerd op al het moois wat ons leven te bieden heeft, zoals de mensen van wie we houden, de natuur en onze dromen. Ik geef heel veel om onze planeet en vind het belangrijk om mijn steentje bij te dragen. Daarom werken we met gerecyclede materialen en geven we zoveel mogelijk terug aan de natuur met onze Jungle Ivy en Jungle Vine collecties! ‘If you believe in a beautiful world, this is your line of jewellery.’

Wij vinden het altijd wel belangrijk dat een merk duurzaam is en een verhaal te vertellen heeft en dit merk had dit zeker, dus het was een match samen met ons bedrijf.

 

We hebben dit bedrijf leren kennen op de retail beurs in Utrecht, waar we al hele enthousiaste meiden hadden leren kennen die vol passie over hun bedrijf konden vertellen.

Hier is dan ook zoals hierboven gezegd een mooie samenwerking uit ontstaan. Begin november hebben we de eerste campagne opgezet met 35 influencers, hier kwamen veel enthousiaste reacties uit en hierdoor hebben we nogmaals een campagne opgezet voor de kerst met 10 influencers.

Kende jij het merk al? Wij niet en door deze campagnes kennen nu al een hoop meer mensen dit bedrijf. En dat is natuurlijk 1 van onze doelen als we een campagne opzetten voor een bedrijf.

 

Naamsbekendheid is erg belangrijk als je een eigen bedrijf hebt, want waar haal je anders je klanten vandaan?

 

Dit bedrijf heeft alleen een instagram voor hun internationale website, maar niet voor hun nederlandse website en daar wilde ze nu wel de aandacht op vestigen, dus moesten we even anders aanpakken dan anders, maar dit is ons goed afgegaan door hun website link in de bio’s te laten plaatsen en tegenwoordig kan je een linksticker in je story zetten met de website, dus dat die functie op instagram kwam was een perfecte timing voor deze campagne. Voor veel influencers was dit nog even zoeken hoe het werkte, want het was net nieuw.

 

We kijken nu al uit naar een volgende campagne samen met Bybiehl. WIJ ZIJN FAN, jij ook?

 

Hun website:

https://www.bybiehl.nl/nl/

 

Ben jij nog geen influencer bij ons en heb je minimaal 1K volgers op instagram? Meld je dan nu aan via onderstaande link:

https://www.kemiagency.nl/influencers

 

Liefs, 

Kim en Jaimy van KEMI agency

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.