23 mei startte de campagne met Albert Heijn, dan zal je denken voor welk product of welke winkel? Ze bieden natuurlijk zoveel aan. Het ging dit keer over 2 nieuwe salades die in week 19 in het assortiment kwamen.
Als je een campagne start is het altijd goed om te weten wie jouw doelgroep wel en wie jouw doelgroep niet is, dit kon Albert Heijn heel goed beschrijven ze zeiden het volgende:
Duncan: Jong proffessionals (milenials generatie) die willen het gaan maken, willen succesvol zijn op alle vlakken. Ze zijn er nog niet, hebben niet altijd de spending power en willen het graag meteen goed doen. Soms wat onzeker, Druk leven, weinig tijd om gezond te koken terwijl ze wel goed voor zichzelf willen zorgen. Grijpen regelmatig naar kant en klare maaltijden.
Heeft er veel op aan te merken maar maakt er wel gebruik van want er is geen alternatief. Staat wel open voor het proberen van nieuwe dingen. Hij doet het wel wat voorzichtig. Klein beetje faalangst.
Een hele mooie casus! Dit is ideaal voor ons, want zo kunnen wij specifiek opzoek gaan naar de juiste Influencer voor deze salade. Ze wilde meer Duncans!
Campagne is goed van start gegaan met leuke influencers die het helemaal zagen zitten om de nieuwe BLT Salade of de Salade Erbij, Oosterse mix te testen.
We hebben dan ook positieve reacties mogen ontvangen. Ze salades waren stuk voor stuk lekker en makkelijk te bereiden.
'Handig voor onderweg', 'Handig tijdens een drukke dag, naast je broodje' en nog maar op..
Heb jij de nieuwe salade van de Albert Heijn al getest?
Ook online verkrijgbaar!
Dankjewel weer voor het lezen, Ik ben erg benieuwd, wat jij van deze blog vond. Laat het vooral hieronder in de reacties weten.
Vorige blog nog niet gelezen? Hier hebben we het over wat social media met je gesteldheid kan doen:
https://www.kemiagency.nl/blog/929772_wat-kan-social-media-doen-met-je-gesteldheid
Liefs,
Kim en Jaimy
Reactie plaatsen
Reacties